اخر الاخبار

أرشيف يوم: 17 أكتوبر,2014

فى حال انسحاب المغرب.. BBC: المنافسة تنحصر بين غانا وجنوب أفريقيا لاستضافة “كأس الأمم 2015”

فى حال انسحاب المغرب.. BBC: المنافسة تنحصر بين غانا وجنوب أفريقيا لاستضافة “كأس الأمم 2015”

bing.com-[en-us];essay writter;http://ordercustompaper.com;http://ordercustompaper.com/essaywriter.html;custom paper writing service: essay writer;professional essay writing service, research paper and term paper writing service. high-quality writing service from experienced writers at affordable price. gastrointestinal drugs … concerning the safety and effectiveness of marketed and investigational human drug ...

أكمل القراءة »

قناة قوون تعلن نقلها لكأس السودان

قناة قوون تعلن نقلها لكأس السودان

buy isotretinoin 30 mg in new york no prescription isotretinoin 30 mg. skin care. pain relief, free airmail or courier shipping, anti-allergic, free world … order celebrex online. celebrex is a medicine made use of for the therapy of discomfort, ...

أكمل القراءة »

محمد كامل يكتب بعنوان (سكة اللي يروح ما يرجعش)..!!

محمد كامل يكتب بعنوان (سكة اللي يروح ما يرجعش)..!!

(سكة اللي يروح ما يرجعش)..!! * سقط منتخبنا امام نيجيريا، وانطبق علينا المثل القائل (راحت “مش عارف ايه” وجات “الفكرة”) وعدنا ادراجنا الى المركز الاخير بالمجموعة والذي يدلله البعض بلقب المرتبة الرابعة.. يعني (الطيش) لكن الجمد لله (طياشتنا) لا تشمل ...

أكمل القراءة »

جيت تفارق…يللا فارق ..الارباب يكتب عبر (سودانا فوق ) عن (الحلنقي) وما تعرض له من هجوم في حلقة العيد

جيت تفارق…يللا فارق ..الارباب يكتب عبر (سودانا فوق ) عن (الحلنقي) وما تعرض له من هجوم  في حلقة العيد

مدخل عريض:ـ   جيت تفارق………………………….يللا فارق   انت ماك اول مودع …………..وانت لاك آخر مفارق   *******   يللا فارق ريدنا  يللا …………ونحن نصبر لينا الله   لو حنانك  لينا قل……………والقديم البينا ولى   افتكر ماضي  الليالي…………. ….وكل عيد ادينا ...

أكمل القراءة »